پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قاب فیروزه ای

حوزه/ مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: جشنواره عکس «قاب فیروزه‌ای» در دو بخش تخصصی و عمومی با محوریت نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شعار امسال جشن‌های نیمه شعبان «انتظار آگاهانه زندگی مؤمنانه» است از برگزاری جشنواره عکس قاب فیروزه‌ای خبر دارد و گفت: مسجد مقدس جمکران امروز وعده گاه عاشقان و منتظران از سراسر جهان است و امروز ما با یک رسالت عظیم در برابر جهانیان ایستاده ایم.

 حجت الاسلام نیکخو بیان کرد: مدیریت آفرینش های فرهنگی هنری این مسجد همزمان با ایام نیمه شعبان با نگاهی نو به مقوله عکس اقدام به برگزاری جشنواره ملی قاب فیروزه ای در سطح تخصصی و عمومی کرده است.

 وی موضوع فراخوان این جشنواره را "مسجد جمکران؛ میعاد منتظران" معرفی کرد و افزود: به تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره که آثار آنها به نمایشگاه ویژه مهدوی که در دهه کرامت برگزار می شود، راه پیدا کند گواهی شرکت در جشنواره و هدایای نقدی اهداء می شود و در صورت چاپ کتاب نیز تمامی عکس ها در قالب کتاب منتشر می شود.

 دبیر جشنواره ملی قاب فیروزه ای ابراز کرد: برای تسهیل حضور عکاسان در مسجد مقدس جمکران و عکاسی آنها از مراسم جشن نیمه شعبان، مجوزهای لازم توسط دبیرخانه جشنواره صادر می شود که در همین رابطه عکاسان می توانند برای هماهنگی بیشتر به دبیرخانه جشنواره مراجعه و یا با شماره تلفن 37255818-025 تماس بگیرند.

 وی در رابطه با جوایز نفرات برگزیده این جشنواره گفت: به سه نفر از برگزیدگان بدون اولویت لوح تقدیر، تندیس جشنواره همراه با 20 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.

حجت الاسلام نیکخو آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی قاب فیروزه ای را سوم تیرماه اعلام کرد و یادآور شد: کلیه آثار شرکت کننده در این همایش اول مردادماه داوری می شود و پنجم مرداد نیز اسامی افراد برگزیده اعلام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha