یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام شاکری معاون المصطفی

حوزه/ معاون تربیتی فرهنگی جامعه المصطفی گفت: امروز مساله مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت توسط سربازان بین المللی امام زمان(عج) نشر و گسترش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام رضا شاکری  عصر امروز  در همایش بین المللی « فرهنگ مهدویت در عرصه جهانی » در سخنانی اظهارداشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز دهها هزار طلبه مکتب تشیع در اقصی نقاط جهان عهده دار ترویج و تبلیغ معارف و آموزه های دینی و اسلامی هستند.
وی بیان داشت: امروز مساله مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت نقطه مشترک تمام ادیان الهی و تقریب مذاهب می باشد که مبلغان بین المللی حوزه های علمیه می بایست نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.
معاون تربیتی فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: امروز و در عصر رویارویی اسلام با مکاتب مختلف وظیفه روحانیون و مبلغان بین المللی را دوچندان کرده است چرا که باید با مطالعه و علم آموزی بیشتر آمادگی لازم را جهت پاسخ گویی به شبهات و مقابله با هجمه داشته باشند.
وی گفت: مبلغان بین المللی علوم دینی باید به این حقیقت توجه  داشته باشند که کارکردهای مساله مهدویت و فلسفه انتظار در مذهب شیعه بیش از سایر مذاهب است، اگر چه تاکنون آنطور که باید و شاید با قدرت و وسعت زیاد نسبت به آن نپرداخته ایم ولی این مهم رمز حیات ما تلقی می شود.
حجت الاسلام شاکری ادامه داد: مهدویت و ظهور رمز حیات و بقای تشیع است و باید نسبت به ترویج و گسترش این فرهنگ جهانی تلاش مضاعفی کرد و این یکی از مهمترین رسالت های مبلغان عرضه بین الملل می باشد.
وی تصریح کرد: طلاب المصطفی با توجه به ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان باید اولویت اصلی فعالیت های تبلیغی خود را مهدویت و معرفی امام عصر(ع) قرار دهند.
انتهای پیام   313/17
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha