شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدمت رسانی به زایران سیدالشهداء در ایام نیمه شعبان

حوزه / در ایام نیمه شعبان هزاران زائر حسینی از راه های دور و نزدیک و با پای پیاده خود را به حرم ارباب بی کفن رساندند و در جوار مضجع شریف سیدالشهداء علیه السلام با امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تجدید عهد کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حاج ریاض نعمه السلمان رئیس حسینیه ها و هیئات حسینی عراق گفت: تعداد موکب ها و هیئات حسینی که به زائرین امام حسین و حضرت عباس (علیهما السلام) در ایام نیمه شعبان ایستگاه صلواتی برپا کردند و خدمات ارائه دادند؛ این موکب ها در راه های منتهی به استان کربلا مستقر شده بودند.

وی افزود: این تعداد شامل آن دسته از موکب هایی است که در این بخش ثبت نام کردند اما تعداد بسیار زیادی بودند که ثبت نام نشدند. علاوه بر این ها، حسنیه ها و منازل دیگری هم بودند که در خدمت زائرین بوده و به آنها خدمات رسانی کردند؛ خدماتی که ارائه شد شامل خوراک، محل اسکان، فوریت های پزشکی و درمانی و خدمات دیگر که پیمودن مسیر و رسیدن به حرم مطهر را برای زائران تسهیل می کند.

یادآور می شود در ایام نیمه شعبان هزاران زائر حسینی از راه های دور و نزدیک و با پای پیاده خود را به حرم ارباب بی کفن رساندند و در جوار مضجع شریف سیدالشهداء علیه السلام با امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تجدید عهد کردند.

صدها موکب به زائرین سید الشهداء(ع) خدمات رسانی کردند

 

صدها موکب به زائرین سید الشهداء(ع) خدمات رسانی کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha