جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مومنی

حوزه/ استاد حوزه گفت: کسانی که در مسیر دلدادگی به امام زمان(علیه السلام) قرار می‌گیرند باید دغدغه‌ ایشان را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی شب گذشته در مراسم شام میلاد حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در جمع میهمانان این مسجد مقدس با اشاره به اینکه انسان باید معرفت، محبت و عشق را در مسیر بندگی خدا صرف کند، اظهارداشت: اگر این چنین عمل شود انسان سود برده و در غیر اینصورت ضرر کرده است.

وی با اشاره به اینکه راه رسیدن به خدا  ، محبت به اهل بیت(علیهم السلام) است  بیان کرد: تنها راهی که انسان به سعادت و مقام عبودیت می رسد از طریق محبت و معرفت نسبت به اهل بیت است و ما باید از طریق این معصومین از مسیر آنان عبور کنیم.

استاد حوزه  ادامه داد: برای اینکه در مسیر اهل بیت و امام زمان(علیهم السلام) قرار بگیریم باید تقوی و ورع داشته باشیم. امام زمان(علیه السلام) در بیداری به حسن بن مسلم جمکرانی امر می‌کنند که این مسجد را بنا کن. رسیدن به این مقام قطعاً با انجام واجبات و ترک محرمات ممکن خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با تاکید بر اینکه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر برای ایجاد سنخیت با خدای متعال لازم است، تصریح کرد: گناه بین انسان و امام زمان فاصله می‌اندازد و کبوتر زیبای معرفت را از انسان دور می ‌کند.

وی افزود: کسانی که در مسیر دلدادگی به امام زمان(علیه السلام) قرار می‌گیرند دغدغه‌ ایشان را دارند. انتظار لفظ نیست بلکه عمل است.

استاد حوزه مهمترین مساله در این مسیر را معرفت نسبت به حضرت عنوان کرد و گفت: امام زمان(علیه السلام) دغدغه شیعیان را دارند و همواره برای آنان دعا می‌کنند و منتظران نیز باید شب و روز دغدغه ایشان را داشته باشند و با تمام توان مقدمات ظهورش را فراهم کنند.

انتهای پیام  313/17

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha