جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حسین مومنی اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مومنی از برگزاری هم اندیشی معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور، با موضوع "تربیت سازمانی و سازمان تربیتی"، به میزبانی حوزه اصفهان خبر داد.

 حجت الاسلام سید حسین مومنی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اعلام این خبر گفت:  هم اندیشی معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور، با موضوع "تربیت سازمانی و سازمان تربیتی" از 7 الی 10 اردیبهشت ماه در اصفهان  برگزار می شود.

وی با تاکید بر این که هدف اصلی این هم اندیشی مقوله تربیتی و ارائه راهکارهای عملی و قابل اجرا در حوزه های علمیه است، افزود: امیدواریم در پایان این نشست بتوانیم به یک برنامه جامع در خصوص تربیت سازمانی و سازمان تربیتی برسیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان به برنامه های این هم اندیشی اشاره کرد و افزود: با توجه به حضور سالانه معاونین تهذیب حوزه های کشور در اصفهان، تلاش شده  که در صورت امکان دیدار با مرجع عالی قدر آیت الله العظمی مظاهری، آیت الله ناصری استاد برجسته اخلاق و آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان فراهم شود، همچنین بازدید از مراکز فرهنگی چون تخت فولاد(وادی السلام ثانی)، زیارت مقبره علامه مجلسی و مراکز تخصصی حوزه اصفهان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha