پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 394760
۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
حجت الاسلام سید مصطفی رضوی- مسئول برنامه ریزی معاونت تهذیب

حوزه/ مدیر اداره برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور ، از برگزاری چهاردهمین گردهمایی و هم اندیشی معاونان تهذیب استان‌های کشور در کهگیلویه و بویر احمد خبرداد.

به گزارش سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  سید مصطفی رضوی، با اعلام این مطلب اظهارداشت: این هم اندیشی به روال گذشته، با هدف تبیین برنامه‌های معاونت تهذیب حوزه های علمیه برگزار می‌شود.

وی افزود: آشناسازی معاونین تهذیب استانی با "نقش بی بدیل اعتقادات به عنوان پشتوانه در رشد اخلاقی و تربیتی طلاب و راهکارهای استفاده حداکثری از این ظرفیت " محوری ترین موضوع نشست چهاردهم خواهد بود.

مدیر اداره برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور گفت: "ارائه راهکارهای عملیاتی سازی طرح سازمان تربیتی در مدارس علمیه" از دیگر اهداف این نشست خواهد بود.

وی  تصریح کرد: هم چنین در این هم اندیشی، نحوه"تقویت عملکرد معاونین تهذیب استانی نسبت به مصاحبه های تلبس طلاب و سایر برنامه های دفتر امور تربیت اخلاقی " بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام  رضوی در پایان خاطرنشان کرد: چهاردمین نشست دانش و مهارت افزایی معاونین تهذیب استانی از 6 تا 8 مهرماه سال جاری به میزبانی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویر احمد در شهرستان سی سخت برگزار می شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha