شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید حسین مومنی اصفهان

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دومین همایش ملی "اخلاق حوزه" با پیام آیت الله العظمی مظاهری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، در اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی اخلاق حوزه به میزبانی اصفهان، گفت: این همایش با حضور اساتید شاخص اخلاق كشوری، معاونین تهذیب حوزه های سراسر كشور و اساتید سطح عالی با هدف افزایش توجه مدیران حوزه به مباحث اخلاقی، نهم اردیبهشت ماه، ساعت 8 صبح، در سالن اهل بیت علیهم السلام اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی های این همایش بررسی راهکارهای عملی در ارتقاء مباحث اخلاقی‌ در حوزه هاست. این امر با بررسی مقالاتی که از طریق فراخوان سراسری، به دبیرخانه همایش ارسال شده، انجام می گیرد و قرار است از بهترین مقاله تقدیر به عمل آید.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: در این همایش میهمانان ویژه ای از جمله آیت الله مهدوی، حجت الاسلام والمسلمین علی بهجت و مسئولین نهادهای استان حضور خواهند داشت و مراسم با قرائت پیام مرجع عالیقدر و زعیم حوزه علمیه استان اصفهان حضرت آیت الله مظاهری و با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین صدیقی و جعفر ناصری برگزار می شود .

وی افزود: رونمایی از كتب اخلاقی از جمله آثار جدید آیت الله ناصری، آیت الله مهدوی و دیگر اساتید حوزه همراه با نشست تخصصی با موضوع "حوزه انقلابی با محوریت اخلاق" توسط حجج اسلام والمسلمین عمومی و سلطانی از بخش های مهم همایش ملی اخلاق خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های مهم پیش بینی شده برای این همایش، تبیین و تدوین شاخصه های "پرونده اخلاقی تربیتی طلاب" است که با راهکارهای علمی ارائه شده و حضور روشنگر علما و فضلای حاضر در همایش، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 313/38

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha