جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
[۳۸۰۹۲۷] راه اندازی نسخه عربی اپلیکیشن اطعام پناهندگان سوریه

کاربران گوشی‌های همراه هوشمند در دنیای عرب می‌توانند تنها با زدن یک دکمه روی اپلیکیشن «طعام خود را شریک شوید» به اطعام پناهندگان سوریه در لبنان کمک کنند. 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» برنامه غذای جهانی سازمان ملل نسخه عربی اپلیکیشن خیریه‌ای به منظور کمک به پناهندگان سوریه در ماه مبارک رمضان طراحی کرده است. این اپلیکیشن برای کاربران اینترنتی در سرتاسر جهان عرب فرصتی ایجاد می‌کند تا در تهیه مواد غذایی برای  پناهندگان در لبنان مشارکت داشته باشند. به این ترتیب کاربران گوشی‌های همراه هوشمند در دنیای عرب می‌توانند تنها با زدن یک دکمه روی اپلیکیشن «طعام خود را شریک شوید» به اطعام پناهندگان سوریه در لبنان کمک کنند.

کاربران اینترنتی می‌توانند هر زمان و هر کجا که می‌خواهند با کلیک کردن روی این برنامه، حداقل 50 سِنت به کودکان کمک کنند که این مقدار پول می‌تواند تامین کننده مقدار مواد غذای یک روزه برای هر کودک باشد. از زمان راه اندازی نسخه انگلیسی اپلیکیشن در سال گذشته بیش از 500 هزار کاربر اینترنتی در سرتاسر دنیا معادل بیش از 5.6 میلیون جیره غذای روزانه برای نیازمندان و فقرای سرتاسر دنیا اهداء کردند. در این راستا نسخه اپلیکیشن زبان عربی می‌تواند در اختیار بیش از 117 میلیون کاربر گوشی هوشمند قرار گرفته و از طریق فروشگاه‌های برنامه‌های اینترنتی قابل دانلود است.

سباستین استریکر مدیر این نرم افزار گفت: بیشتر مردم دنیای عرب از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند و تخمین زده می‌شود که تا سال 2020 بیش از 300 میلیون کاربر اینترنتی در کشورهای عرب خواهیم داشت. ما مطمئن شدیم که این اپلیکیشین پیش از ماه مبارک رمضان آماده به کار باشد زیرا مردم در این ماه به دنبال کمک به دیگران خصوصا کودکان پناهنده سوریه هستند.

در بیانیه‌ برنامه غذای جهانی که همزمان با راه اندازی این اپلیکیشن منتشر شد از مسلمانان سرتاسر دنیا خواسته شده که با ورود به ماه مبارک رمضان در اطعام کودکان پناهجوی سوریه در لبنان کمک کنند.

دومینیک هاینریش نماینده کشور لبنان در برنامه غذای جهانی روز جمعه 27 می درباره این برنامه گفت: هر فرهنگ و سنت مذهبی در دنیا به ما می‌آموزد که به نیازمندان رسیدگی کرده و آنچه داریم با آن‌ها شریک شویم. راه‌اندازی این اپلیکیشن به زبان عربی روشی آسان برای عرب زبانان فراهم می‌سازد تا در ماه مبارک رمضان که ماه بخش و سخاوت است، طعام خود را با نیازمندان شریک شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha