جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ احمد قبلان

حوزه/ رئیس دارالافتاء جعفری لبنان خطاب به سیاسیون لبنان گفت: لبنان هر لحظه در معرض خطر است، پس به شهوات و امیال خود اجازه ندهید بر حس میهن دوستی شما غلبه کنند و احساس مسئولیت شما را از بین ببرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قبلان رئیس دارالافتاء جعفری لبنان با صدور پیامی، حلول ماه مبارک رمضان امسال را به تمام مسلمانان و مردم لبنان تبریک گفت و ماه رمضان را واجبی الهی بر بندگان دانست تا از این طریق به تزکیه و تطهیر نفس بپردازند؛ چراکه روزه موجب آزادی انسان ها از بندگی باطل و رهایی از گناه می شود.

وی افزود: هرکس به دنبال برترین عبادت ها است باید تلاش کند نماز و روزه او محرابی برای خدمت به فقرا و نیازمندان باشد و به مسایل امت اسلام توجه داشته باشد.

شیخ قبلان خطاب به مردم لبنان گفت: در این ماه اختلافات و دشمنی ها را کنار بگذارید و به وطنی بپردازید که می تواند شما را با هم متحد سازد و بدانید که عده زیادی در کمین شما و کشور نشسته اند و فتنه و توطئه طراحی می کنند پس با سرنوشت کشور بازی نکنید.

وی به سیاسیون لبنان نیز هشدار داد که از سقوط دوری کنید که لبنان هر لحظه در معرض خطر است پس به شهوات و امیال خود اجازه ندهید بر حس میهن دوستی شما غلبه کنند و احساس مسئولیت شما را از بین ببرند؛ چراکه وطن امانتی است در دست ما که تمام ما در برابر آن مسئول هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha