دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ عبدالرزاق گفت: میدان جنگ اصلی ما که نباید مورد غفلت واقع شود سرزمین فلسطین است که همه ما وظیفه داریم با جان و مال خود در راه آزادی آن جهاد کنیم که آنجا سرزمین انبیای خداوند است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح والوحدة حلول ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان به ویژه لبنان تبریک گفت و تاکید کرد: ماه رمضان باید عامل وحدت اسلامی و ملی ما باشد.

وی اظهار امیدواری کرد مناسبت مبارک ماه رمضان سرآغازی برای وحدت و همبستگی بر اساس محبت و همکاری و احترام متبادل باشد.

شیخ عبدالرزاق گفت: ماه رمضان برای همه مسلمانان یک ماه است و از این رو همه مسلمانان باید بر محور این ماه و مشترکاتی مانند قبله و پیامبر و قرآن و خداوند با هم متحد شوند و توجه داشته باشند که خشونت و فتنه و جنگ های عربی عربی فقط به سود صهیونیست ها و تکفیری ها و دشمنان مسلمانان تمام می شود.

وی از مردم لبنان خواست اختلافات را کنار بگذارند و صفحه سفید و جدیدی بر اساس ثوابت محکم و اهداف عمومی لبنان باز کنند و همه با هم همچون سدی محکم در برابر توطئه رژیم صهیونیستی بایستند.

شیخ عبدالرزاق گفت: میدان جنگ اصلی ما که نباید مورد غفلت واقع شود سرزمین فلسطین است که همه ما وظیفه داریم با جان و مال خود در راه آزادی آن جهاد کنیم که آنجا سرزمین انبیای خداوند است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha