پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار هیئتی از جامعه مدرسین با سیدحسن نصرالله

حوزه / هیئتی از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه لبنانی العهد، هیئتی از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ریاست آیت الله مقتدائی (نایب رئیس جامعه مدرسین) با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.

در این دیدار اعضای هیئت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمایت، پشتیبانی و تایید خود نسبت به حزب الله، مقاومت اسلامی و فرماندهی اش را در مواجهه با تلاش های دشمن برای مخدوش کردن مقاومت اعلام کردند.

هیئت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین از فداکاری های حزب الله در مقابله با صهیونیستها و تکفیری ها تمجید کرد و ابراز داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه، اساتید و طلاب حوزه، حامی حزب الله لبنان هستند

نصرالله: حوزه قم، نقش پدرانه در حمایت از مدافعان حق دارد

از سوی دیگر سید حسن نصرالله در این دیدار با تشکر از موضع هیئت حوزوی اعلام کرد که نسبت به مواضع حوزه علمیه قم و نقش پدرانه ای که حوزه قم در حمایت از مدافعین حق در سراسر دنیا دارد، افتخار می کند.

در این دیدار حجج اسلام والمسلمین نجم الدین طبسی و جواد مروی از اعضای جامعه مدرسین، حجت الاسلام ابراهیمی مسئول دفتر جامعه مدرسین و همچنین آقای محمد فتحعلی سفیر ایران در بیروت حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha