جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن در فضای مجازی

حوزه/ به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهار قرآن پایگاه حوزه نت بیش از دو هزار و ۱۵۰ مطلب خواندنی پیرامون قرآن کریم را در فضای مجازی منتشر کرده است.

مدیر پایگاه حوزه نت درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: اين دانشنامه با برخورداری از دو هزار و 159 مطلب در قالب 15 موضوع شامل؛ گزيده مقالات مجلات، چكيده پايان نامه هاي دانشجويي، گزيده كتاب، گزيده مقالات، پرسش و پاسخ از هم اكنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

حجت الاسلام  سیدحسن رحمانی افزود: هدف از انتشار این مطالب در وهله اول گرامي داشت فرا رسيدن بهار قرآن؛ ماه رمضان و در نهايت تسهيل در امر پژوهش و تحقيق محققان و قرآن پژوهان می باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم ادامه داد: « كلياتي درباره قرآن»، «علوم قرآنی»، « ترجمه های قرآن»، « تفسير قرآن»، « قرآن و اهل بيت(ع)»، «اديان در قرآن»، «قرآن و تمدن ها»، « قرآن، هنر و ادبيات»، «پرسش و پاسخ های قرآنی»، «مراكز و مؤسسات قرآنی» از جمله موضوعات این دانشنامه است.

وی بیان داشت: « خادمان قرآن»، « كتابخانه»، «نگارخانه»، «مصاحبه های قرآنی»، « قرآن در اينترنت و رسانه ها» از ديگر موضوعات خواندنی این درختواره می باشد.

علاقه مندان ميتوانند جهت استفاده از اين دانشنامه ارزشمند به آدرس اينترنتي ذيل مراجعه نمايند.

http://www.hawzah.net/fa/Subjects/74501

انتهای پیام  313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha