جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عزاداران حسینی

حوزه/ دبیر ستاد فاطمیه شیراز از برگزاری تجمع بزرگ عزاداران علوی، عصر روز ۲۱ رمضان، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

حجت الاسلام محمد تقی فاضل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در شیراز با اعلام این خبر گفت:  امروز دنیا دنیای رسانه و ارتباطات است و تمام جهان در کمتر از ثانیه با هم مرتبط می‌شوند. در زمان کنونی جهان تشیع زیر ذره‌بین ماهواره‌ها و رسانه‌های غربی است، بنابراین هر چه دلبستگی و مودت و محبت شیعیان به دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) بیشتر نمایان شود جامعه ما بیمه و مستحکم‌تر می‌شود.

وی افزود: یکی از نکاتی که برای جامعه امروز ما اهمیت بسیار دارد و به عنوان فضای تنفس جامعه فرهنگی و مذهبی ما محسوب می‌شود، زمینه‌سازی بری گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) است زیرا هر چه این فرهنگ در جامعه بیشتر نهادینه شود آسیب‌های اجتماعی و فردی ما به حداقل می‌رسد.

دبیر ستاد فاطمیه شیراز در ادامه افزود: دسته‌های عزاداری عصر روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان، از دو محور میدان شاهزاده قاسم(ع) در حسینیه ثامن‌الحجج (ع) و میدان شهدا در مسجد امام خمینی (ره) تجمع می‌کنند .

حجت الاسلام فاضل با اشاره به اینکه این تجمع با حضور بزرگانی همچون آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب، تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، آیت‌الله ایمانی، و مسئولان دفتر آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی در شیراز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دسته‌های عزادار پس از تجمع در این دو نقطه با مداحی ذاکران اهل بیت (ع) به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) حرکت می‌کنند.

 وی یادآور شد: ساعت آغاز این برنامه 17:45 و ساعت پایان مراسم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) 19:45 پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha