یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله شیخ عیسی قاسم

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان یزد، سلب تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را توسط رژیم ظالم بحرین را نشان دهند اوج ناتوانی آل خلیفه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، مدیریت حوزه علمیه استان یزد در بیانیه ای با اشاره به جنایات آل خلیفه، آورده است: خداوند در آیه 42 سوره شوری می فرماید  «إِنَّمَا السَّبِيلُ عَلَى الَّذِينَ يَظْلِمُونَ النَّاسَ وَيَبْغُونَ فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ أُوْلَئِكَ لَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ / محکومیت و مجازات برای كسانى است كه به مردم ستم مى‏كنند و در زمین بناحق ظلم روا مى‏دارند; براى آنان عذاب دردناكى است».

آل خلیفه  با تمسک به شیوه‌های مختلف، اعتراضات مسالمت آمیز و خیرخواهانه ی مردم ستمدیده و مظلوم بحرین را سرکوب نموده و با توسل به زور و بازداشت و تبعید  و دامن زدن به اختلافات قومی، طایفه‌ای، از هیچ عمل ننگینی برای  هویت زدایی از جامعه اصیل این کشور فروگذار نکرده، و این بار در اوج عجز و ناتوانی اقدام به سلب تابعیت از عالم وارسته آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر عالی شیعیان بحرین نموده است.

 بی‌شک رژیم آل خلیفه به تبعیت از رژیم کودک کش آل سعود دچار سردرگمی و مقدمات اضمحلال خود را سپری می‌کند، رژیمی که کوچک‌ترین قواعد دموکراسی و موازین شهروندی را از شهروندان خود دریغ می‌کند، محکوم‌به شکست و فنا می‌باشد.

ملت بزرگ بحرین انواع ستم، کشتار، تبعید و زندانهای ظالمانه را در طول حکومت آل خلیفه ملعون تحمل کرده و جان بسیاری از فرزندان و رهبران خود را در راه انقلاب و انتفاضه خود تقدیم نموده است. انواع سلاح های ممنوعه علیه این ملت به کار گرفته شده و ارتش های کشورهای دست نشانده منطقه، برای قلع و قمع تظاهرات مسالمت آمیز و مشروع این ملت بزرگ به میدان آمده اند، ولی ملت بحرین استوار، پایدار و انقلابی در برابر این تهدیدها باقی مانده و ارعاب، تهدید و انواع سلاح ها نتوانسته این ملت شجاع و آزاده را از میدان به در کند.

 

         

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha