یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام زمان(عج)

حوزه/ استاد اخلاق حوزه علمیه مشهد گفت: یادمان باشد حضرت ولی عصر(عج) به عنوان "عین الله"، ما را می بینند؛ لذا باید مراقب رفتار خود باشیم

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین غفارفام، در جمع تعدادی از طلاب معتکف در مسجد گوهرشاد حرم رضوی، خطاب به طلاب علوم دینی به عنوان سربازان امام زمان(عج)، گفت: یادمان باشد که آن حضرت به عنوان "عین الله"، ما را می بینند.

وی این امر را که انسان عوض شود و بعد تغییر کند، خیلی سخت دانست و افزود: امروز حضرت مهدی(عج) به عنوان حجت الله، چشم خداست و این نکته یعنی اینکه زندگی ما را می بینند.

این استاد حوزه علمیه مشهد هستی طلبه و همه مردم را ایمان شان دانست و خاطر نشان کرد: اگر اینگونه باشد، دنیای یک طلبه نیز تامین است وگرنه مردم متوجه می شوند که رفتارهای او نوعی بازی است و به این گونه فردی توجهی نمی کنند.

وی با اشاره به سخن نماینده امام زمان(عج) به علی بن مهزیار درباره مشاهده نشدن امام عصر(عج)، گفت: وی بیان می کند گناهان مردم موجب شده تا آنها حضرت بقیه الله(عج) را ملاقات نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین غفارفام، درباره مکاشفات نیز، آن دسته از این امور را قابل قبول دانست که توسط قرآن و عترت و روایت تایید شود.

وی گفت: امام زمان(عج) به  علی بن مهزیار علت ملاقات دیرهنگام وی با آن حضرت را اشتغال به ثروت اندوزی، داشتن تکبر و انجام ندادن صله رحم بیان فرموده اند.

این استاد حوزه با بیان اینکه توسل به اهل بیت(ع) موجب رسیدن به مقصد می شود، گفت: نکته آن است که وقتی آنان حجت خدا هستند، به عالم احاطه دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha