چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: امروز هنر در ارتباط دادن جوانان با مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، در جلسه نشست ارزیابی طرح تعالی منبر در ماه رمضان، اظهار داشت: روحانیت ادامه دهنده راه انبیا در جامعه است.

وی افزود همان گونه که انبیا در جامعه در پی نهادینه کردن معارف الهی و دینی در جامعه هستند، روحانیان هم در این زمینه فعالیت داشته و در این امور مسئول هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطر نشان کرد: لزوم کار عملی در این زمینه بسیار مهم است و امروز با توجه به شرایط جامعه و جهان لازم است تا روحانیان احساس تکلیف کرده و به میدان عمل وارد شوند.

حجت الاسلام دشتکی در ادامه با اشاره به این که امروز هنر در ارتباط دادن جوانان با مساجد است، ابراز داشت: هنر مسئولان مساجد و حسنیه ها این است که با شکلی خلاق و هنرمندانه و با نو آوری و ابتکار سعی در پویایی مساجد داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان یادآور شد: برنامه ریزی در جهت انتقال مفاهیم، طرح جدید در ارائه برنامه ها، استفاده از ابزار روز برای بالا بردن جذابیت از جمله کار های موثر در این زمینه است.

وی با بیان این مطلب که امروز لازمه جذب جوانان به مساجد و حسینیه ها بسیار ضروری است گفت: امروز با همه هجمه هایی که برای فرهنگ جامعه اتفاق می افتد لازم است تا طرحی نو در این زمینه ایجاد شود.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به موفقیت طرح تعالی منبر در شهر همدان، گفت: طرح تعالی منبر که در همدان با حضور علما و ممبلغان شاخص در همدان برگزار شد با استقبال خوبی مواجه بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این طرح 35 مسجد و 35 نفر از روحانیون حضور داشتند که به صورت آزمایشی در همدان در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha