جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار  فعالان موسسه شمیم وحی با مدیر حوزه های علمیه

حوزه/اعضای کاروان قرآنی شمیم وحی، بعد از ظهر امروز با مدیر حوزه های علمیه دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام یزدان طلب سرپرست کاروان قرآنی شمیم وحی در ابتدای این دیدار گفت:این کاروان امسال در 22 شهر و 15 استان در ماه رمضان حضور پیدا کرده و برنامه های متفاوتی را اجرا کرد.

وی افزود: کاروان قرآنی شمیم وحی، فعالیت های اجتماعی عام المنفعه و خیریه را با فعالیت های فرهنگی و قرآنی ممزوج کرده است.

حجت الاسلام یزدان طلب خاطرنشان کرد: فعالان این موسسه پیش از فعالیت قرآنی از ماه ها قبل وارد شهرها می شوند و به کمک مددجویان و زندانیان جرایم غیر عمد و افراد نیازمند در بخش خرید جهیزیه و... می شتابند.

سرپرست کاروان شمیم وحی بیان کرد: خوشبختانه مبلغان قرآنی در این بین، خدمات فراوانی ارایه کردند و در ماه رمضان، تراکنش 15 میلیاردتومانی  انجام شد و گره های بسیاری از زندگی مردم باز شد.

وی گفت: یک سری سنت های کمرنگ  و فراموش شده در این کاروان احیاشد؛ به این شکل که ورود کاروان در شهر با حضور در گلزار شهدا با حضور مسئولان انجام می شود؛ خانواده های شهدای مدافع حرم نیز در این مراسم  حضور می یابند؛ اساتید قرآنی هر شهر توسط این تیم شناسایی شده و با حضور این افراد جلسات قرآنی و فرهنگی اجرا می شود.

حجت الاسلام  یزدان طلب بیان کرد: یکی از برنامه های این کاروان شناسایی و پرورش استعدادهای ناب قرآنی در اقصی نقاط کشور است؛ انطباق رویکرد با شعار سال از جمله ویژگی های این کاروان است که برنامه ها بر این اساس شکل می گیرد.

وی گفت: امسال در مناطق اهل سنت حضور پیداکردیم و در جلسات آنها حضور پیدا کردیم و محافلی شکل گرفت که در گذشته سابقه ای نداشت و خوشبختانه این برنامه ها با حضور هزاران نفر برگزار شد.

سرپرست کاروان قرآنی شمیم وحی اظهارکرد: امسال بیش از 300 برنامه برگزار شد و استاد حامد شاکرنژاد که پیشروی این حرکت قرآنی است با حضور خود و صرفنظر از دعوت های رسمی از خارج از کشور در مناطق مختلف کشور حضور پیدا کرد و با نور قرآن به کمک مستمندان شتافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha