سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ افتتاح مجموعه ورزشی موسسه آموزش عالی حوزوی قاسم ابن الحسن تهران

حوزه/ مجموعه ورزشی چند منظوره مؤسسه حوزوی و فرهنگی قاسم بن الحسن(ع) تهران، با حضور جمعی از خیریان و برخی از روحانیون و اساتید حوزوی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره مؤسسه حوزوی و فرهنگی قاسم بن الحسن(ع) تهران، امروز پنج شنبه ۱۴ مرداد 95، با حضور جمعی از مسئولین، خیرین و اساتید حوزه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

از جمله شخصیت های حاضر در این مراسم می توان به حضور دکتر حسن غفوری فرد، نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل فعلی جامعه اسلامی ورزشکاران و رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

همچنین دکتر سید محمد میرمحمدی، نماینده اسبق مردم قم در مجلس شورای اسلامی و از اعضای دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری نیز یکی دیگر از مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی چند منظوره مؤسسه حوزوی و فرهنگی قاسم بن الحسن(ع) تهران بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر علم الهدی، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی قاسم بن الحسن(ع) در آیین افتتاحیه این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گفت: بسیار علاقه مند بودیم که مسئولین مرکز مدیریت حوزه های علمیه و مسئولان حوزه تهران، در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره مؤسسه حوزوی قاسم بن الحسن(ع) حضور می یافتند، تا از نزدیک در جریان خدمتی که به طلاب و روحانیون شده است، قرار می گرفتند.

برپایه این گزارش، دو تن از خیرین مؤثر در ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره مؤسسه حوزوی قاسم بن الحسن(ع)‌ تهران نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

مؤسسه حوزوی و فرهنگی قاسم بن الحسن(ع) تهران، علاوه بر مدرسه علمیه و مؤسسه آموزش عالی حوزوی، شامل بخش های فرهنگی و خدماتی دیگری چون مسجد، کتابخانه، حسینیه، درمانگاه و ... نیز می باشد که آخرین خدمت این مجموعه، افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره، شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ... است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha