جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بزرگداشت روز خبرنگار با حضور آیت الله مقتدایی در رسانه حوزه

حوزه/ مدیرمسئول خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه گفت: راه های نرفته کم نداریم؛ اما با همه مشکلات و محدودیت ها، کارهای بسیاری صورت گرفته و امیدواریم با عنایت بیشتر بزرگان حوزه بتوانیم پیگیرتر از گذشته رشد، نمو و فروغ مناسبی در مجموعه اطلاع رسانی حوزه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مولایی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از همکاران مرکز خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه که با حضور آیت الله مرتضی مقتدایی، نائب رئیس جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: در روایتی از امیرالمؤمنین(ع)، اثرگذاری کلام در جامعه به اندازه ای مهم معرفی شده که به تیر تشبیه شده است؛ تیر، شاخص سرعت در جنگ ها بوده و هر تیری سریع تر و سبک تر حرکت می کرد، اثرگذارتر بود و هر کشوری از سلاح های سریع تر و سبک تری استفاده می کرد، پیروز تر بود.

وی ابراز داشت: حضرت امیر مومنان علی علیه السلام در این روایت می فرمایند؛ کلام و سخن در برخی از مواقع از تیر نیز اثرگذار تر است و امروز از بهترین کلام های اثرگذار خبر است.

مدیر  مرکز خبرو اطلاع رسانی حوزه های علمیه با اشاره به تأثیر خبر در جهان امروز، خاطرنشان ساخت: گاهی مشاهده می شود یک خبر جهان را به هم ریخته و تحول و رخدادی بزرگ در عرصه بین الملل ایجاد کرده است.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: امروز دشمنان از ابزار رسانه به نفع خود استفاده کرده و مسلمانان و شیعیان نباید از این قافله عقب بمانند.

حجت الاسلام والمسلمین مولایی بیان داشت: کودتای ترکیه، داعش و ... از جمله مباحثی است که به خوبی نشان دادند، رسانه ها پشت سر این مسائل هستند و حمایت رسانه، تاثیرگذاری مستقیم در این گونه پدیده ها دارد .

وی با اشاره به اینکه امروز به رسانه به عنوان یک سلاح اثرگذار نگاه می شود، اظهار داشت: خوشبختانه از سوی بزرگان حوزه، توجه لازم به عرصه رسانه ای شد و شاهد رشد و بالندگی نسبی آن هستیم.

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه با تقدیر از آیت الله مقتدایی به لحاظ حمایت های بی دریغ در طول 14 سال فعالیت رسانه حوزه گفت: رسانه حوزه پویاتر از گذشته آماده خدمت به حوزه است.

وی ادامه داد: هفته نامه افق حوزه به صورت مستمر هر هفته منتشر می شود  و در خبرگزاری حوزه نیز نسخه عربی و انگلیسی راه اندازی شده و اخبار حوزه در عرصه بین الملل به روز منتشر می گردد. همچنین در کانال تلگرام خبرگزاری حوزه بیش از  11 هزار کاربر در فضای مجازی اخبار حوزه را رصد می کنند و اخبار حوزه از این طریق در کانال ها و گروه های فراوانی در فضای مجازی دست به دست می شود.

این فعال رسانه ای در پایان اظهار داشت: راه های نرفته کم نداریم؛ اما با همه مشکلات و محدودیت ها، کارهای بسیاری صورت گرفته و امیدواریم با عنایت بیشتر بزرگان حوزه  بتوانیم پیگیرتر از گذشته رشد، نمو و فروغ مناسبی در مجموعه اطلاع رسانی حوزه داشته باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha