دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش تجلیل از آزادگان استان قم

حوزه/ همایش سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تجلیل از آزدگان استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  همایش سراسری تجلیل از آزادگان سرافزار استان قم، شب گذشته با حضور اقشار مختلف جامعه به خصوص آزادگان جنگ تحمیلی در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد.

سیدمهدی صادقی استاندار قم در همایش تجلیل از آزادگان گفت:  آزادگان خاطرات بسیاری از زندان های عراق تعریف می کنند که بسیاری از آنها شاید برای این نسل شیرین باشد، ولی قطعا تحمل واقعی این شرایط برای کسی قابل درک نیست.

وی افزود: همه مدیران و مردم مسئول هستند که رسالتی که جانبازان و شهدا و آزادگان به عهده ما گذاشتند با صداقت عمل کنند و آنچه در طبق اخلاص داریم در خدمت مردم باشیم.

استاندار قم بیان کرد: بر این باور هستیم که این مسئولیت بار سنگینی بر دوش ماست، ولی قطعا با دعای خیر آزادگان خدمت گذاران این نظام عاقبت بخیر خواهند شد و این بزرگان با نفس قدسی خود در عرصه های سخت انقلاب همیشه پشتیبان معنوی نظام اسلامی بوده و خواهند بود.

وی در پایان بر لزوم قدردانی و قدرشناسی مسئولان و مردم از فداکاری های آزادگان و جامعه ایثارگری در عرصه های مختلف تاکید کرد.

در ادامه این مراسم، برنامه خاطره گویی آزادگان جنگ تحمیلی با حضور چند نفر از آزادگان برگزار شد که فضای با نشاطی در مجلس ایجاد کرد و نسل جوان با مشقات فراوان این بزرگان در جنگ تحمیلی آشنا شدند.

سخنران پایانی این همایش، دکتر حسن قشقاوی معاون وزارت خارجه بود که در سخنانی به ارایه وضعیت کشور در عرصه های مختلف و نقش آزادگان در سربلندی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی پرداخت.

گفتنی است؛ در این همایش از مقام شامخ آزادگان جنگ تحمیلی که در استان قم 600 نفر هستند تجلیل شد؛ از این تعداد 11 نفر به لقاالله پیوسته اند که بخش مهمی از این بزرگان را حوزویان و روحانیون آزاده تشکیل می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha