سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شبکه الاهواز

حوزه/ گروهی به نمایندگی از شبکه ماهواره ای الاهواز در ایران، ضمن تشرف به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام، از بخش تبلیغات حرم مطهر بازدید و با مسئولان این بخش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی به نمایندگی از شبکه ماهواره ای الاهواز در ایران، ضمن تشرف به زیارت حرم مطهر امیرالمؤمنین علیه السلام، از بخش تبلیغات حرم مطهر بازدید و با مسئولان این بخش دیدار و گفتگو کردند.

مجید خطیب الطرفی رئیس گروه ایرانی و دبیر خبر شبکه الاهواز در این زمینه گفت: ما گروهی از اهالی رسانه هستیم که در شبکه ماهواره ای الاهواز مشغول فعالیت هستیم و اکنون برای اولین بار به زیارت آستان مقدس علوی مشرف شده ایم و در حاشیه این زیارت با رئیس بخش تبلیغات و رسانه حرم مطهر دیدار کردیم.

وی افزود: دکتر حبیب العفراوی خبرنگار شبکه و سید مهدی الموسوی و لفتة السالمی دو تصویر بردار شبکه در این سفر با ما همراه هستند.

الطرفی ادامه داد: این دیدار در راستای تقویت همکاری ها و ارتباط رسانه ای و برقراری پل های ارتباطی میان محبان و شیعیان اهل بیت علیهم السلام صورت می گیرد و به توافق رسیدیم که همکاری های جدیدی در زمینه پخش برنامه های آستان مقدس علوی و نشر علوم اهل بیت(ع) صورت بپذیرد.

از سوی دیگر سید علی زوین رئیس بخش رسانه آستان مقدس علوی گفت: دیدار با گروه رسانه ای شبکه الاهواز در راستای تقویت و افزایش همکاری ها با تمام شبکه ها و رسانه های تصویری و شنیداری و الکترونیک صورت می گیرد تا بتوانیم از این طریق پیام آستان مقدس علوی را به نقاط مختلف جهان برسانیم و گام هایی در راستای خدمات رسانی بیشتر به زائران برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha