شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فلسطین - قدس

حوزه/ الخلیج نوشت: در پیمان اخیر میان آمریکا و اسرائیل، قرار شده که آمریکا نقش واسطه ای غیر پاک را میان رژیم اسرائیل و فلسطین بازی کند و بدین ترتیب همچنان از اشغالگری و شهرک سازی و یهودی سازی قدس صهیونیست ها حمایت خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روزنامه الخلیج امارات نوشت: اسرائیل نقش مهمی در سیاست های آمریکا در خاورمیانه دارد به گونه ای که می توان اسرائیل را یک پایگاه نظامی پیشرفته و حامی منافع آمریکا و یک سد دفاعی در برابر هرگونه اتحاد عربی در منطقه دانست و اسرائیل بازیگری اصلی در عملیات تخریب کشورهای عربی است که این کار را با سوء استفاده از اختلافات دینی انجام می دهد و از این اختلافات برای رسیدن به اهداف خود و آمریکا بهره می برد و همچنین با برتری نظامی خود نقش ویرانگر امنیت ملی عربی را بازی می کند.

این روزنامه افزود: هنگامی که مسئولان مختلف آمریکایی در رده های مختلف بر استمرار حمایت آمریکا از رژیم اسرائیل و تامین امنیت و برتری آن در منطقه تاکید می کنند و همه آنها در اثبات سرسپردگی به اسرائیل با هم مسابقه گذاشته اند، پیمان جدید آمریکا و اسرائیل نیز طبیعی خواهد بود و چنین رابطه ای میان آمریکا و اسرائیل قطعا به زیان عرب ها و مساله فلسطین تمام خواهد شد.

الخلیج ادامه داد: در پیمان اخیر میان آمریکا و اسرائیل، قرار شده که آمریکا نقش واسطه ای غیر پاک را میان رژیم اسرائیل و فلسطین بازی کند و بدین ترتیب همچنان از اشغالگری و شهرک سازی و یهودی سازی قدس صهیونیست ها حمایت خواهد کرد. آمریکا همچنین به اسرائیل کمک خواهد کرد تا از تشکیل هرگونه کشور فلسطینی مستقل جلوگیری کند و همچنان به سیاست عربده کشی و تجاوزگری خود در فلسطین و کشورهای عربی ادامه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha