سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تهذیب

حوزه/ نشست معاونین تهذیب مدارس علمیه چهار محال و بختیاری با حضور مسئولان حوزوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی،  در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه تهذیب در حوزه های علمیه، معاونت تهذیب در مدارس علمیه را نوپا و در آستانه حرکتی مقدس و ارزشمند دانست که باید تلاش شود این نهال نوپا به ثمر بنشیند و قطعا ثمرات این حرکت در آینده بیش از پیش آثار خود را نمایان خواهد کرد

 مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آسیب های رایج در جامعه از معاونین تهذیب مدارس خواست که کار تربیت طلاب در مدارس علمیه را علاوه بر برنامه های عمومی به صورت فردی پیگیری کنند و وقت طلاب را با برنامه های متنوع و مفید پر کنند.

 حجت الاسلام  علی اکبرآقابابایی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان هم در ادامه ضمن تشریح ماموریت های معاونین تهذیب مدارس، از آنها خواست تا با جدیت و اخلاص و تلاش بی وقفه پیگیر برنامه های اخلاقی طلاب در مدارس باشند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به خانواده طلاب بر لزوم برگزاری نشست ها و کارگاه های ویژه خانواده طلاب در سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

گفتنی است: در ادامه این جلسه معاونین تهذیب هریک از مدارس علمیه ضمن ارائه برنامه های یکساله تهذیبی خود به صورت مکتوب به تشریح برنامه های خود پرداختند و گزارشی از شروع برنامه ها و فعالیت های تربیتی خود در مدارس ارائه نمودند و به تبادل نظر در اجرای برنامه ها تربیتی مدارس پرداختند.

 لازم به ذکر است: نشست معاونین تهذیب مدارس علمیه استان چهارمحال و بختیاری ماهانه و به صورت دوره ای در هریک از مدارس برگزار می گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha