یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، گفت: استان خوزستان دارای سرمایه‌های عظیم انسانی در حوزه علمیه بوده در این راستا، إن شاءالله با رویه‌ای که در چشم‌انداز حوزه استان تدارک دیده‌شده، به کیفی‌تر شدن هرچه بیشتر مدارس علمیه افزوده خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک ایام دهه با کرامت ولایت، اظهار داشت: هرسال در ایام مبارک دهه ولایت و عید غدیر خم مراسم عمامه گذاری طلاب خوزستانی، برگزار می‌شود که امسال نیز این مراسم در سطح برخی مدارس علمیه استان برگزار می‌شود.

وی، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در راستای شکوفایی هرچه بیشتر حوزه‌های استان، بیان داشت: تلاش‌های ایشان، در گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های حوزه علمیه خوزستان، برکات عظیمی را برای این استان به ارمغان آورده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به ارتقاء فعالیت‌های حوزه این استان، تصریح کرد: به لطف الهی، استان خوزستان دارای سرمایه‌های عظیم انسانی در حوزه علمیه بوده و إن شاءالله این مهم همچون گذشته سبب مصونیت مردم در مقابل تهاجم فکری و فرهنگی دشمن خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، در پایان با اشاره به برگزاری آیین تلبس طلاب خوزستانی در سال جاری، گفت: امسال با توجه به برخی سیاست‌های اعمال‌شده تعداد طلابی که به لباس مقدس روحانیت در می‌آیند، کمتر از سال گذشته هستند، اما إن شاءالله با رویه‌ای که در چشم‌انداز حوزه علمیه خوزستان تدارک دیده‌شده، به کیفی‌تر شدن هرچه بیشتر مدارس علمیه افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha