جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسدالله مهرآرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: سبک زندگی قرآنی نجات بخش بشریت از بحران های امروزی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهرآرا، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین، بهره گيري از آموزه هاي قرآني را در بر طرف كردن مشكلات بشری موثر دانست و گفت: قرآن باید در تمامی ابعاد زندگی افراد به ويژه طلاب که پیروان مکتب علوی و مروجان دین نبوی در جامعه هستند، ساری و جاری باشد.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین، انس بیشتر با قرآن را در زندگی انسان ها را بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: کلیات برنامه های زندگی بشر در این کتاب آسمانی موجود است که اگر خوب از این کتاب شریف و برنامه های آن در زندگی خود استفاده کنیم، قطعاً محیطی سرشاراز صفا و صمیمیت خواهیم داشت وهم سعادت دنیوی را کسب خواهیم نمود و هم به سعادت اخروی که هدف نهایی همه ماست خواهیم رسید.

وی ادامه داد: مهمترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش درزندگی ما داشته باشد ایجاد صبر دربرابر سختی ها و مشکلاتی است که روزمره با آن روبه رو می شویم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سرراه برداشته شده اند.

حجت الاسلام مهر آرا گفت: نقش برجسته دیگر قرآن این است كه از سابقه تاریخ بشر، خبرهای درست و مطابق واقع را نقل كرده و سرگذشت پیامبران و محتوای پیام آنان را بدون هرگونه تحریف و دسیسه بشری، به انسان ها رسانده است.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha