جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاری بزرگترین نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» در انگلستان

حوزه/ نمایشگاه دو روزه سبک زندگی اسلامی، امسال در منچستر انگلستان برگزار شده و بیش از ۱۰۰ غرفه دار از شاخه‌های مختلف تجارت اسلامی در آن حضور خواهند داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از media247.co، بزرگترین نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» در ماه اکتبر، در منچستر انگلستان برگزار می‌شود. این نمایشگاه بازار مصرف تریلیون پوندی اسلامی را به نمایش می‌گذارد و انتظار می‌رود که هزاران تن از بازدیدکنندگان و صدها تن از صاحبان مشاغل از سرتاسر جهان را به خود جذب کند.

نمایشگاه دو روزه سبک زندگی اسلامی 2016 پس از موفقیت چشمگیر سال گذشته، یک ماه دیگر و برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود که هدف آن ایجاد بازار مناسبی برای مارک‌های تجاری و مشاغل برای ایجاد رابطه با مشتریان و نزدیک‌کردن صاحبان مشاغل به هم دیگر است.

نمایشگاه امسال در اونت‌ سیتی واقع در منچستر برگزار شده و بیش از 100 غرفه‌دار از شاخه‌های مختلفی چون سبک لباس اسلامی، مواد غذایی و نوشیدنی، مسافرت، رسانه، امور مالی اسلامی، لوازم بهداشتی و آرایشی در آن حضور خواهند داشت.

انتظار می‌رود امسال بیش از 10 هزار بازدیدکننده از سرتاسر جهان از جمله کشورهایی چون آمریکا، ترکیه، آلمان، روسیه، استرالیا و مالزی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

طاهر میرزا، بنیانگذار نمایشگاه می‌گوید: ما بسیار خرسند هستیم که برای دومین سال بازگشته و قصد داریم بار دیگر میان تجار و مارک‌های تجاری از سرتاسر جهان و مشتریان مسلمان ارتباط برقرار سازیم. هدف این نمایشگاه ایجاد پل میان تجارت‌ها و سازمان‌ها برای رسیدن به مشتریان مسلمان است. پلت فرم بازار هدفمندی که در این نمایشگاه ایجاد کرده‌ایم، تجار و صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ را قادر می‌سازد تا به مشتریان بیشتری دسترسی داشته و مارک‌های تجاری‌شان را هم به صورت ملی و هم بین‌المللی توسعه دهند.

رئوف میرزا، مدیر نمایشگاه سبک زندگی اسلامی نیز گفت: هدف ما این است که این نمایشگاه فضای خانوادگی داشته و نشستی با فرهنگ‌های متنوع باشد تا جنبه‌های مثبت و زنده زندگی مسلمانان انگلستان را ارتقاء دهد.

ما قصد داریم ارزش جنبش سبک زندگی اسلامی در سطح جهان را به شیوه‌ای پویا، مدرن، سرگرم کننده و مفرح به نمایش بگذاریم. این نمایشگاه فضایی فراگیر داشته و تمامی شرکت‌کنندگان از ادیان و پیشینه‌های مختلف نیز می‌توانند حضور داشته باشند.

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی سال گذشته در ورزشگاه ریکو آره در شهر کاونتری انگلستان برگزار شده و 7 هزار بازدیدکننده از سرتاسر انگلستان و 90 غرفه دار از کشورهای مختلفی چون مالزی، نروژ، ترکیه، ایالات متحده آمریکا و سنگاپور را به خود جذب کرد. این نمایشگاه همچنین در اوایل سال جاری جایزه مسلمانان بریتانیا در بخش خدمات در خلاقیت و فناوری را به خود اختصاص داد.

توسعه بازار مصرف اسلامی در جهان

بازار مصرف اسلامی اکنون یکی از بزرگترین بازارهای تجاری جهان محسوب می‌شود و با توجه به نرخ رشد اقتصاد جهانی، رشد دو برابر نشان می‌دهد.

طبق گزارشی از رویترز، بازار مصرف کنندگان اسلامی که شامل غذا، و محصولات سبک زندگی اسلامی و خدمات می‌شود، تا سال 2014 به 1.3 تریلیون یورو رسیده و انتظار می‌رود که تا سال 2020 به 1.9 تریلیون یورو ارتقاء پیدا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha