پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه معاونین و مدیران مرکز مدیریت حوزه های علمیه

حوزه/ آیین تکریم و معارفه معاونین، مدیران و مشاورین مرکز مدیریت حوزه های علمیه،پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مرکز مدیریت با سخنرانی آیت الله اعرافی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام اظهارداشت: ما در مجموعه مرکز مدیریت هرگز بحث تودیع نداشته و نخواهیم داشت؛ چرا که مدیران و پرسنل این مرکز به عنوان سرمایه های انسانی همیشه مورد توجه قرار داشته اند.

عضو شورای عالی حوزه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: آنچه تا کنون در ساختار و پیکیره عظیم حوزه های علمیه رخ داده است مرهون زحمات مدیریت گذشته و همکاران پرتلاش ایشان بوده است که قطعا با این جابجایی ها ادامه مسیر تحول در حوزه دنبال خواهد شد.

آیت الله اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه می توان قصه عاشورا را از زوایای دیگری نیز مورد توجه وبررسی قرار داد، اظهارداشت: واقعه جانسوز کربلا و عاشورا در واقع تمام دین و حقایق الهی تجلیّ پیدا کرد و ما در کمتر واقعه توحیدی و انبیاء الهی چنین تجمیعی دیده ایم.

امام جمعه قم بیان داشت: اینکه امروز شاهد ماندگاری و جادانگی قیام عاشورا هستیم به جهت « جامعیت»، « شمول » و « فراگیری » این واقعه جانسوز است که گویا همه دین و معارف دین در آن تابلو تجلّی کرده و شاهد درخشش دین به تمام معنا در آن هستیم.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به بحث جابجایی معاونین و مدیران مرکز مدیریت با اشاره به برنامه ها و محورهای پیش رو تصریح کرد: این تغییرات به خواست افراد و با مدنظر قرار گرفتن دغدغه های مراجع معظم تقلید، رهبر معظم انقلاب، مدیران حوزه علمیه شکل گرفته است.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha