شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ در نشست اعضای کمیسیون ماده ۵ استان با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و استاندار قم طرح جامع توسعه حرم کریمه اهل بیت(س) تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این نشست که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر امضا شد، برنامه های توسعه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در راستای چشم انداز 1420 تصویب شد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در این نشست اظهار داشت: توسعه حرم کریمه اهل بیت(س) در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائران و مجاوران بانوی کرامت امری ضروری است که برای انجام برنامه ای جامع و درست در این عرصه، نیازمند هماهنگی میان دستگاه های مختلف با این آستان شریف است.
وی افزود: زمانی که قرار است توسعه ای در آستان مقدس بانوی کرامت انجام شود، لازم است برنامه های توسعه شهری مد نظر قرار گیرد، همانطور که برای اجرای پروژه های شهری، لازم است جایگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و اصل خدمت رسانی به زائران و مجاوران این بانو مد نظر قرار گیرد.
در پایان این نشست، مصوبات جدید کمیسیون ماده 5 استان درراستای طرح توسعه حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و منطقه 7 شهرداری قم به امضای اعضا رسید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha