چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
همایش منطقه‌ای بسیج طلاب و روحانیون در قم

حوزه/ همایش منطقه‌ای بسیج طلاب و روحانیون با محوریت حوزه انقلابی پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در این همایش حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین طیبی فر فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع)، حجت‌الاسلام‌و المسلمین محمود محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج روحانیون و طلاب کشور،حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم و حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س)  سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین طیبی‌فر فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) در ابتدای این همایش با اشاره به رابطه حوزه و انقلاب اظهار کرد: حوزه علمیه مادر انقلاب اسلامی است، به همین دلیل حوزه باید از انقلاب به‌خوبی مراقبت کند و برای سرعت بخشیدن به انقلاب هر کاری را انجام دهد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌و المسلمین محمود محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج روحانیون و طلاب کشور گفت: امام خمینی(ره) بر تاسیس بسیج طلاب تاکید زیادی داشتند و این نشان از اهمیت این تشکل دارد. امام خمینی(ره) از جمله وظایف بسیج طلاب را حفظ استقلال کشور و حفظ اعتقادات سایر اقشار جامعه عنوان کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان  قم نیز بیان داشت: یکی از دلایل پیروزی انقلاب علاوه بر رهبری حکیمانه خمینی(ره) این بود که مردم به ایشان یکپارچه لبیک گفتند. در ابتدای جنگ تحمیلی هم شاهد بودیم که بسیجیان حتی سلاح کافی برای جنگ با دشمن بعثی را نداشتند، اما با این وجود در برابر ارتش صدام مقاومت کردند و آن را شکست دادند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha