جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه آموزشی خواهران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت معاونان و اساتید پژوهش و روش تحقیق مدارس علمیه خواهران استان، در کارگاه پژوهشی خبر داد.

خانم زهرا صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با بیان این که کارگاه پژوهشی برای ارتقاء وضعیت پژوهشی و اصول کاربردی تحقیق برای معاونان پژوهشی و اساتید روش تحقیق از ۸ آبان ماه آغاز می شود، گفت: این کارگاه برای مدارس علمیه غرب استان در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و برای مدارس شرق نیز به میزبانی شهرستان دورود برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه معاونان و اساتید راهکارها و اصول کاربردی پژوهش کارآمد را زیر نظر مدرسان مجرب حوزه فرا می گیرند، تصریح کرد: این کارگاه به مدت دو هفته برای مدارس علمیه خواهران استان لرستان برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان همچنین از اجرای کارگاه های پژوهشی بصورت دوره ای برای معاونان و اساتید پژوهشی خبر داد و خاطر نشان کرد: مطالب علمی پژوهشی، فنون و راهکارهای پژوهش برتر در طول سال به اساتید آموزش داده خواهد شد.

صالحی در پایان افزود: کارگاه فراگیری اصول پژوهش برای اساتید راهنمای مدارس علمیه معصومیه و فاطمیه(س) خرم آباد، ریحانه الرسول(س) نورآباد و بنت الرسول(س) الشتر نیز بزودی با هدف نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در بین طلاب برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha