شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کارگاه تحقیق

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه فارس از برگزاری کارگاه تخصصی روش های تحقیق عمومی جهت بهرمندی طلاب سطوح عالی از روش های نوین تحقیق خبر داد.

 حجت الاسلام کراری معاونت پژوهش حوزه علمیه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز اظهار داشت: دوره های تخصصی روش های تحقیق عمومی به همت و مشارکت معاونت پژوهش و مدیران مدارس علمیه در سطح استان و با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می شود.

وی بهرمندی و آشنایی بیشتر طلاب سطوح عالی حوزه با روش ها و متد های نوین تحقیقی را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از کارگاه ها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این دوره تخصصی در مدرسه علمیه باقر العلوم (ع) شهرستان گراش و با حضور35 نفر از طلاب سطح عالی این مدرسه علمیه در حال برگزاری است.

معاون پژوهش حوزه علمیه فارس افزود : این دوره تخصصی طی دو روز به مدت 16 ساعت و با حضور استاد برجسته کشوری، دکتر مرادی به صورت کارگاهی با موضوع آشنایی با مهارت های مشترک روش تحقیق برگزار می گردد.

حجت الاسام کراری در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این دوره تخصصی و پس از برگزاری آزمون های عملی و نظری توسط استاد دکتر مرادی به دانش آموختگان این دوره گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha