شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عکس

حوزه/ کتابداران مدارس علمیه خواهران استان یزد با شرکت در یک کارگاه آموزشی، با آخرین روش های نوین کتابداری آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، کارگاه آموزشی کتابداران مدارس علمیه خواهران استان یزد، عصر روز گذشته به میزبانی مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد، در دو نوبت صبح و عصر به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران  استان و با حضور کارشناس امور کتابخانه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد.

در این دوره آموزشی، علی حسنوند کارشناس امور کتابخانه های مدارس علمیه خواهران کشور، کتابداران را با نرم افزار کتابداری فراکاوش، نحوه گزارش گیری انواع خروجی، ورود اطلاعات در پایگاه جامع کتابداری و پایگاه تدوین کتاب (فهرست نویسی متمرکز)، رف خوانی، طریقه isoگفتن، طریقه انتقال اطلاعات از کتابخانه ملی به سامانه کتابخانه مدرسه علمیه و طریقه جست وجو در منابع کتابخانه آموزش داد.

خانم طهماسبی، کتابدار مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با تقدیر از برگزار کنندگان این دوره گفت: این کارگاه آموزشی بسیار ضروری و مورد نیاز کتابداران بود.

وی یکی از مشکلات کتابداران را پایین بودن سرعت اینترنت دانست و اظهار کرد: انشالله مرکزمدیریت حوزه علمیه خواهران کشوردر این رابطه تمهیداتی را افزایش سرعت و بهبود راندمان کاری بیندیشد.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha