سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 417140
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
طرح قرآنی ۱۴۵۱

حوزه / طرح قرآنی « ۱۴۵۱» در بیش از ۷۰ مسجد و کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ طرح قرآنی « 1451» در بیش از 70 مسجد و کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار می‌شود.

این طرح قرآنی با هدف تشویق و ترغیب عموم علاقمندان، جهت انس با آیات قرآن کریم، زمینه سازی جهت دست یابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، گفتمان سازی و تدبر در قرآن کریم، مشارکت و هم افزایی در اجرای برنامه­ های قرآنی با سایر نهادها و دستگاه­ های قرآنی برگزار می‌شود.

این طرح به مدت سه ماه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و به صورت کشوری برگزار می‌شود، در استان یزد نیز به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در حال برگزاریاست.

طرح قرآنی 1451 به همت شبکه قرآن و با همکاری نهادهای قرآنی کشور از 10 سال پیش تاکنون در فضای رسانه ملی و در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در فصل تابستان اجرا می شود و عنوان این طرح نیز بر اساس تعداد سال‌های نزول قرآن نامگذاری شده است.

نخستین طرح ملی با نام 1441 آغاز و دهمین دوره آن نیز در سال 95 با نام 1450 با محوریت سوره حدید پایان یافت و امّا طرح 1451 درسال  96 با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان پیش از فصل تابستان پایان می‌یابد با محوریت دو سوره در ماه مبارک رمضان و ایام تابستان از 6 خردادماه تا اوایل شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha