جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید اسماعیل قوامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه قوام شیراز از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی "روش های تبلیغ دین" در راستای اشاعه فرهنگ دینی خبرداد.

حجت الاسلام سید اسماعیل قوامی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در شیراز گفت: نخستین کارگاه آموزشی "روش های تبلیغ دین" با محوریت آشنایی با روش های نوین سی ام مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه قوام شیراز بیان کرد: در این کارگاه تخصصی، شرکت کنندگان با شیوه ها و ویژگی های تبلیغ، محتوای تبلیغ و چگونه بودن شخصیت فرد مبلغ آشنا می شوند.

وی با توجه به اینکه چنین کارگاه هایی با استقبال خوب طلاب در فضای آموزشی این مدرسه برگزار می شود، خبر داد: در ابتدای این کارگاه تخصصی مدیر مدرسه علمیه قوام شیراز به ایراد سخن خواهد پرداخت و سپس کارشناسان و اساتید به کار خود ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام قوامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری وظایف تبلیغی طلاب حوزه را یک نعمت الهی دانسته، یادآور شد: امروزه فرصت بسیار بزرگی در اختیار طلاب و روحانیون ما می باشد که باید از آن استفاده مناسب کرد و با حضور در عرصه های مختلف و برنامه ریزی های دقیق و مطلوب و با استفاده از ظرفیت های تبلیغی انجام وظیفه کرد.

وی در پایان گفت: طلاب و مبلغین این مدرسه با شرکت در چنین دوره هایی آگاهی های لازم را کسب کرده و در روند تبلیغی خود به کار گرفته و قطعا نقش ماندگاری را در جامعه ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام .. / .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha