جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سیداحمد خاتمی در جمع خبرنگاران در محل دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: برای تولید برنامه های دینی استفاده از کارشناسان مجرب در این عرصه ضروری است و دوری از مسائل جناحی و حزبی باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید احمد خاتمی امروز در جمع کارکنان صدا و سیمای مرکز فارس، اظهار داشت: صداو سیما 24 ساعته در حال پخش برنامه های متنوع است؛ لذا با این حجم برنامه نباید انتظار داشت که از هرگونه عیب وخطایی مبرا باشد؛ به همین دلیل نباید افراد مؤمن و متدین؛ به ویژه دلسوزان انقلاب اسلامی درصدد تخریب این رسانه ملی باشند؛ بلکه باید همواره از تلاش و زحمات آنان حمایت و پشتیبانی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: فضا برای انتقاد سازنده و تأثیرگذار در ایران اسلامی باز است و باید تریبون نظام اسلامی در جهت پیشرفت کشور باشد.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: صدا وسیما رسانه ای است که همواره مورد توجه آحاد جامعه قرار گرفته و در این راستا باید در برنامه های تولیدی خود توجه جدی به مسائل علمی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی داشته و از پخش بر نامه های طولانی که موجب خستگی بینندگان شود، خودداری کنند.

وی افزود: برای تولید برنامه های دینی استفاده از کارشناسان مجرب در این عرصه ضروری است و دوری از مسائل جناحی و حزبی باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.

این استاد حوزه ادامه داد: برای استفاده از کارشناسان خبره باید بانک کارشناسان مذهبی راه اندازی شده و ریزه کاری های دینی در برنامه ها لحاظ گردد.

آیت الله خاتمی گفت: باید از نظر روانی به برنامه سازی توجه شود و موضوعات دینی در این زمینه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: برای جلوگیری و رفع شبهه و انتقادها، مواضع مخالف و موافق برجام نیز از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به طور یکسان پخش شود تا حقانیت این رسانه ملی بر همگان آشکار گردد.

امام جمعه موقت تهران در پایان به جایگاه رهبر معظم انقلاب در کشور و دنیا پرداخته و از مسئولان رسانه ملی خواست که سخنرانی رهبر انقلاب با تبیین و روشنگری دقیق پخش شده و به گفتمان تبدیل شود.

انتهای پیام/  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha