پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: امروز استکبار جهانی با در اختیار داشتن فناوری های نوین، دین، اخلاق، عفت و پاکی نسل جوان را هدف گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیداحمد خاتمی در شب نیمه شعبان  در جشن میلاد امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران در سخنانی اظهارداشت: امروز دشمن پس از نا امیدی از جنگ سخت با خدعه، فریب و نیرنگ  با استفاده از جنگ نرم به جنگ با نظام اسلامی ما سالهاست بپا خواسته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امتحان در دوره غیبت، امتحان دینداری و دین مداری است و امروز فضای مجازی به عنوان یک ابزار در دست کسانی قرار گرفته است که دین، اخلاق، عفت و پاکی را هدف قرار داده اند و نه تنها در کشور ما بلکه در جای جای جهان این تهاجم فرهنگی که بنیانش از آمریکا است در حال صدور است.
استاد درس خارج حوزه علمیه قم بیان داشت: امروز در حال یک جنگ نرم تمام عیار با دشمنان دین هستیم و امشب باید با حضرت ولی عصر (عج) بیعت کنیم که صدای ما را می شنود تا پاسدار دین باشیم و امام زمان (عج) در اولین سخن  بعد از ظهور می گوید اگر قدرتی پیدا شود در خدمت دین قرار می گیرد و ماموریت حکومت دینی گسترش دین است.
وی افزود: حاکمیت حضرت مهدی (عج) به هنگام ظهور در خدمت دین، ارزش های دینی و فرهنگ دینی است و به مسئولانی که می خواهند امام زمان مهر تایید آن ها را بزند می گوییم بیعت شما با حضرت آن است که تمام همت خود را برای گسترش ارزش های دینی به کار گیرید.
امام جمعه موقت تهران اظهارداشت: اکنون که به برکت خون شهیدان حاکمیت دین درکشورما گسترده شده است و باید حاکمیت دین را به خانواده و محل کار بیاوریم و هر کجا گذر می کنیم جلوه دین و ارزش های دینی را ببینیم و هر مقدار با این بیعت نزدیک باشیم قلب امام زمان(عج) را شاد کرده ایم.
وی گفت: بُعد دیگر بیعت با امام زمان(عچ) بیعت به موقع داشتن در برابر باطل و انحراف است و موضع نداشتن در برابر باطل، موضع داشتن با دشمنان دین است و به فرموده امام علی (ع) هر که جانبدار حق نباشد ولو بیطرف باشد علیه ما اهلبیت است.
وی افزود: بیعت با امام زمان (عج) ایستادن در برابر باطل است و کسی نیست که نداند که مصداق باطل دولت جنایتکار آمریکا است.
آیت الله خاتمی ادامه داد: کسی نمی تواند انکار کند امروز دنیای استکبار در برابر تمامیت اسلام و تشیع ایستاده است و با ما می جنگند تا دست از دین خود برداریم و به فضل خدا با حضور امت عاشورایی و امام زمانی، آمریکا نخواهد توانست در کشوری که خانه امام زمان(عج) است کمترین نفوذ را پیدا کند.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: بیعت با امام زمان (عج) این است که در برابر باطل موضع داشته باشیم و نفرت از استکبار مساله مهمی است و باید با ایادی استکبار مانند استکبار نفرت داشت.
وی ادامه داد: بهائیت از روز تاسیس خود با رژیم صهیونیستی عجین بوده است و دولت سیاه آمریکا از اول انقلاب تاکنون، دنیای استکبار قدم قدم حامی بهائیت بوده است.
آیت الله خاتمی افزود: هواداران و بیعت کنندگان با حضرت ولی عصر(عج) با تمام وجود و آخرین نفس خود در برابر انحراف و باطل ایستاده اند.
وی در ادامه سخنان خود گفت: ولی فقیه، جانشین عام حضرت ولی عصر (عج) است و بیعت با حضرت ولی عصر (عج) جدای از بیعت با ولی فقیه نیست و بیعت با ولی فقیه هم تنها به شعار نیست و عبارت از اطاعت، همراهی، اجرای فرهنگ ولایت است که فرهنگی روشن است و ابهامی در آن نیست.
 
انتهای پیام   313/17
 
 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha