چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر/ مراسم شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ محقق و پژوهشگر اسپانیایی گفت: بهترین راه حل برای رفع اختلافات در بین المللی توسعه رحمت و مهربانی در جامعه بین الملل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، خانم کلارا لوپز دانش آموخته واتیکان در همایش بین الادیانی موعود پژوهان در مسجد مقدس جمکران ، اظهارداشت: بهترین راه حل برای رفع اختلافات در سطح بین المللی گسترش رحمت و مهربانی به عنوان عناصری تأثیرگذار در بهبود روابط افراد و قومیت ها می باشد.

این فعال موسسه مطالعات سیاسی آفریقا و آمریکای لاتین  ادامه  داد: مساله مهدویت به حس درونی افراد بر می گردد کسی که بتواند این مساله را درک کند من سالهای گذشته برای همایشی مهدوی به ایران آمدم و وقتی مورد تقدیر قرار گرفتم خودم را مدیون مردم ایران دیدم و امروز 12 سال است در ایام نیمه شعبان به شهر قم و مسجد جمکران سفر می کنم.
گفتني است خانم کلارا لوپز در سال 1945 در شهر ویتوریا از ایالت آلوا در کشور اسپانیا متولد شد. در دانشگاه مادرید لیسانس علوم سیاسی خواند و اکنون در موسسه مطالعات سیاسی آفریقا و آمریکای لاتین فعال است. وي  علاوه بر اين چند سخنرانی در سمینارهايي مذهبی که به وسیله "فدراسیون بین المللی صلح جهانی بین ادیان (IIFWP) تشکیل شده، داشته و در چهار کنفرانس بین المللی در ایران که در سالهای 2006 تا 2009 درباره مهدویت برگزار شده شرکت کرده و گرایش زيادی به تشیع دارد.
انتهای پیام   313/17
 
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha