دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسجد مقدس جمکران

حوزه/ در شب میلاد منجی عالم بشریت ، آیین افتتاح فروشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی مسجد مقدس جمکران با حضور تولیت این مکان مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در راستای ارائه خدمات فرهنگی به زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران، بنیاد نشر و پژوهش این مکان مقدس تصمیم به احداث فروشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی گرفت و شروع به ساخت آن کرد.

این فروشگاه که در ورودی باب الشهاده واقع شده است با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت و جمعی از مسئولان مسجد مقدس جمکران افتتاح شد.
این فروشگاه بزرگ‌ترین محل عرضه محصولات فرهنگی در استان قم است که در چارچوب ارائه محصولات و کالاهای تامین کننده سبک زندگی اسلامی- ایرانی طراحی شده و از اسباب‌بازی و کالاهای هنری تا لباس و کتاب زائران و نمازگزاران را تامین می‌کند.
در فروشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی مسجد مقدس جمکران بازدید خانواده‌ها در یک فضای هنری و بزرگ طراحی شده تا به راحتی بتوانند انتخاب و خرید کالای فرهنگی و مورد نیازشان را داشته باشند.
این فروشگاه امکان ارائه بیش از 3 هزار و 500 عنوان کالا و اشیای فرهنگی را دارد و چرخه کامل سبک زندگی از کالاهای آموزشی، محصولات فرهنگی، هنری و تجسمی تا پوشاک و محصولات IT را پوشش می‌دهد.
ویژگی دوم این فروشگاه امکان برگزاری جلسات رونمایی کتاب با حضور نویسندگان می‌باشد و به نوعی فضای پاتوق کتاب و کافه کتاب را فراهم آورده است که این بخش تا هفدهم ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام  313/17
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha