جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اهدای ۱۱۵ جلد کتاب از سوی رهبر معظم انقلاب به کتابخانه مسجد ابوذر تهران

حوزه/ فروشگاه کتاب زائر امروز طی مراسمی با حضور معاونان فرهنگی و اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، در صحن جوادالائمه (علیه الاسلام) حرم مطهر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، فروشگاه کتاب زائر ظهر امروز با حضور محمدجواد جهانگیرزاده، معاون اجرایی و حجت‌الاسلام صفر فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در صحن جوادالائمه(علیه‌السلام) افتتاح شد.

محمد دربانی مدیر انتشارات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) طی سخنانی از استقرار فروشگاه‌های این مجموعه در صحن‌های جوادالائمه(علیه‌السلام)، صاحب الزمان(عج)، فاطمی، ‌میدان آستانه و چهار راه شهدا یاد کرد و گفت: با ایجاد این فروشگاه‌ها تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به صورت مستقیم محصولات خود را در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

همچنین حجت‌الاسلام صفر فلاحی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) با بیان این که کیفیت محصولات تولیدی به عنوان یک اولویت مطرح است، عنوان کرد: همانطور که مجموعه‌های مختلف در حوزه چاپ و نشر باید نسبت به تولید آثار با ارزش نگاه متفاوت داشته باشند، انتشارات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) نیز باید مروج سبک زندگی اسلامی باشد و کتاب‌های مرتبط با این حوزه را منتشر کند.

لازم به ذکر است، در فروشگاه زائر صحن جوادالائمه(علیه‌السلام) علاوه بر بیش از دو هزار عنوان کتاب دینی، برخی از محصولات فرهنگی و سرگرمی‌های ویژه کودکان و نوجوانان عرضه می‌شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha