شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ظفر قاسمی

حوزه/ مدیر سابق مدرسه علمیه فیلسوف الدوله تهران، با تأکید بر اجرای روش های نوین آموزشی با حفظ سنت های اصیل حوزوی، گفت: با توجه به حفظ ساختار سنتی حوزه، باید جدیدترین متدها و طرح های آموزشی حوزه را به کار گرفت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درتهران، حجت الاسلام والمسلمین ظفر قاسمی مدیرسابق مدرسه علمیه آیت الله حق شناس(ره) تهران(فیلسوف الدوله)، شامگاه جمعه درمراسم افتتاح سال تحصیلی 96-95 این مدرسه، با اشاره به این که شاخص های مهارتی و آموزشی این مدرسه علمیه کامل بوده و می تواند الگویی برای سایر مدارس علمیه تهران به شمار رود، اظهار داشت: با تمام توان سعی کرده ایم خروجی مدرسه ما، طلبه هایی باشند که از  همه جهات، کامل باشند.      

وی ادامه داد: طرح جامعی که تابستان امسال در مدرسه علمیه آیت الله حق شناس به اجرا درآمد، منشاء اثر بوده و تحول بسیار مطلوبی را در مدرسه و بین طلاب ایجاد کرد.       

این استاد حوزه با تبیین تلاش های صورت گرفته توسط تولیت مدرسه علمیه فیسلوف الدوله تهران برای ارتقای همه جانبه علمی-معنوی طلاب، یادآورشد: علیرغم چالش ها و مشکلات عدیده ای که درمسیر کار است، به لطف الهی و با همت و تلاش حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی، توانسته ایم  تا به امروز راه را به خوبی و موفقیت طی نموده و طلاب موفق و مهذب و با اخلاقی را تربیت نمائیم.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی درپایان با بیان این که در مدرسه علمیه آیت الله حق شناس، روش های نوین آموزشی با حفظ سنت های اصیل حوزوی توأمان اجرا می شود، گفت: دراین مدرسه علمیه تلاش شده با توجه به حفظ ساختار سنتی حوزه، جدیدترین متدها وطرح های آموزشی حوزه قم به تهران آورده شده و ضمن بومی سازی، درسیستم آموزشی این مدرسه به کارگرفته شود.

313/34

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha