جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارگاه روش های نوین تحقیق میدانی حوزه خواهران یزد

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری کارگاه یک روزه مهارت افزایی روش تحقیق میدانی با حضور اساتید راهنما از ۲۰ مرکز حوزوی خواهران استان خبر داد.

فاطمه نظیر، در حاشیه کارگاه یک روزه مهارت افزایی روش تحقیق حوزه علمیه خواهران یزد در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، اظهار داشت: این کارگاه با شرکت 40 نفر از اساتید راهنمای 20 مرکز حوزوی خواهران از سراسر استان، برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی با روش تحقیق میدانی با حضور یکی از اساتید برتر کشوری عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان پس از پایان دوره توانایی آموزش به دیگر اساتید راهنما در مدارس محل کار خود را کسب کردند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد، یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه را «مسابقات رشد» را اعلام کرد و گفت: این مسابقات به صورت گروهی و با روش میدانی و تا مرحله کشوری برگزار می شود که امیدواریم در سال تحصیلی جاری شاهد ارتقای این مسابقات در یزد باشیم.

خانم نظیر، سرفصل های آموزشی در این کارگاه را شامل نحوه گردآوری اطلاعات، پردازش اطلاعات، طرح نویسی، نتیجه گیری و تدوین تحقیقات برشمرد و درباره برگزاری دیگر کارگاه های پژوهشی نیز گفت: تا کنون دوره های آموزشی از قبیل روش تحقیق عمومی و تخصصی، روش مطالعه و نویسندگی و ... برگزار شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha