پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهدی رستمی  مسئول گروه تبلیغی و پویانمایی صمیم

حوزه/ پویانمایی یک هنر فرامرزی و محدوده تاثیرگذاری آن سراسر دنیاست، از این امر مهم می توان به عنوان ابزاری تاثیرگذار برای تبلیغ دین استفاده کرد و مسایل معنوی و ماورایی را توسط آن به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»  مهدی رستمی  مسئول گروه تبلیغی و پویانمایی صمیم، در نشست این گروه تبلیغی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با تهاجم همه جانبه دشمنان اسلام و انقلاب خاطر نشان کرد: اصل نقش ناتوی فرهنگی را رسانه های جمعی، اداره می کنند و شاید بتوان گفت سینما تاثیرگذارترین آنهامی باشد.

وی با بیان اینکه  اهمیت مبارزه درعرصه جهاد فرهنگی در بیانات مقام معظم رهبری  کاملا مشهود است و داعیه داران عرصه فرهنگ، طلاب و افراد متدین و متعهد می باشند گفت:بدون شک اجر جهاد در عرصه فرهنگی از نثار جان در رکاب سید و سالار شهیدان چه بسا کمتر نباشد.

وی در ادامه به چرایی لزوم فعالیت فرهنگی در عرصه پویانمایی اشاره کرد و گفت: فعالیت های سنتی نظیر منبر،‌از ملزومات تبلیغ است، اما با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، عرصه پویانمایی خود به نوعی تبلیغ نوین فرهنگی تبدیل شده است که بسیار جذاب و اثرگذار بوده و مخاطبین فراوانی دارد.

*لزوم استفاده ار پویانمایی در تبلیغ معارف دینی

مسئول گروه پویانمایی صمیم با بیان اینکه پویانمایی یک هنر فرامرزی و محدوده تاثیرگذاری آن سراسر دنیاست خاطر نشان کرد: از این امر مهم می توان به عنوان ابزاری تاثیرگذار برای تبلیغ دین استفاده کرد و مسایل معنوی و ماورایی را توسط آن به تصویر کشید.

وی همچنین ضمن گلایه از فضای فرهنگی حاضر درجامعه افزود: متاسفانه این روزها به وسیله ابزارهای اجتماعی و هنری با طرق مختلف الگوسازی های نامناسب برای مردم به خصوص جوانان ایجاد می شود.

 رستمی با اشاره به ظرفیت خوب گروه تبلیغ صمیم و دراختیار داشتن مهارت های نرم افرازی روز دنیا، تلاش برای تولید آثار فاخر دینی و پرمحتوا و همچنین آموزش و سازمان دهی طلاب مشتاق و علاقه مند به این حوزه از اهداف گروه تبلیغی صمیم به شمار آورده و دهه پیش رو را دهه شکوفایی پویانمایی کشور دانست.

خاطر نشان می شود: در ادامه این جلسه، محمدی ثنا مدیر فنی گروه پویانمایی صمیم تاریخچه ای از آثار و فعالیت های گروه و همچنین توضیحاتی درمورد کیفیت و چگونگی همراهی با این گروه را برای طلاب علاقه مند شرح داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha