چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فرمانده انتظامی گیلان در همایش گیلان مطهر

حوزه/ روحانیون محور کلیدی اجرای موفق طرح گیلان مطهر هستند بطوریکه باعث شد از حقوق مردم متدین و ولایتمدار استان دفاع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سردار محمدرضا میرحیدری در مراسم اختتامیه سومین دوره طرح گیلان مطهر در سالن همایش های  اداره کل  تبلیغات اسلامی قم که با حضور طلاب و مبلغان حوزه علمیه برگزار شد، هدف از اجرای طرح جهادی، فرهنگی، دینی و اجتماعی گیلان مطهر، ترویج اخلاق اسلامی و کاهش آسیب‌های ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن در استان برشمرد.

وی با اشاره به تلاش دشمن در راستای تغییر باورهای دینی مردم، گفت: زحمات روحانیون و مبلغان حوزه علمیه قم در اجرای طرح گیلان مطهر باعث شد که از حقوق مردم متدین و ولایت مدار استان دفاع شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر روشی مناسب برای برخورد با ناهنجاری و  جرایم است، افزود: باید با زبان دین به خواسته‌های مردم رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه باید برای حل معضلات فرهنگی یک اجماع بین دستگاه‌های فرهنگی صورت گیرد، تصریح کرد: باید همه باهم برای حفاظت از ارزش‌های دینی و انقلاب انجام وظیفه کنیم.

رئیس پلیس گیلان حضور روحانیون را محور کلیدی اجرای طرح گیلان مطهر دانسته و بیان کرد: حفظ موفقیت در اجرای طرح گیلان مطهر از به‌دست آوردن این موفقیت مهم‌تر است.

سردار میرحیدری با تأکید بر اینکه برای نیروی انتظامی پشتیبانی از اجرای این طرح در سایر استان‌ها نیز امکانپذیر است، اظهار داشت: ما اگر بتوانیم در اجرای حکم الهی کمکی انجام دهیم در اجر و ثواب آن سهیم هستیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه اجرای این طرح جهادی در استان استمرار دارد،گفت: ما اعتقاد داریم که زبان پلیس، زبان مناسبی برای حل مشکلات و معضلات فرهنگی نیست.

این مقام انتظامی داشتن زبان و ادبیات مناسب را در انجام  موفق هرکاری مؤثر دانست و افزود: باید در برخورد با مردم و در بیان و ادبیات خود  از آموزه‌های دینی و قرآنی بیشتر بهره برد.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه طرح گیلان مطهر باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید با مشارکت گسترده مردم بسترهای لازم را برای ارتقاء فرهنگ اجتماعی و دینی فراهم کنند.

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha