جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ محمد بن محمد المطاع

حوزه/ شیخ محمد بن محمد المطاع با صدرو بیانیه ای به دروغ پردازی سعودی ها و برخی علمای خودفروخته مبنی بر حمله موشکی انصارالله به مکه واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، درپی دروغ پردازی رسانه ای عربستان و حامیان منطقه ای وی مبنی بر حمله موشکی انصارالله به مکه، شیخ محمد بن محمد المطاع از علمای برجسته یمن و عضو شورای عالی انجمن علمای یمن با صدرو بیانیه ای به این دروغ پردازی ها واکنش نشان داد و گفت:

ای کسانی که شهادت باطل می دهید و تهمت می زنید مادرتان به عزایتان بنشیند! خجالت نمی کشید؟! اینقدر بی آبرو شده اید؟ از خداوند خجالت نمی کشید؟! از کعبه شرم نمی کنید که در مورد آن دروغ می گویید و حال آنکه به واسطه این دروغ ها خود کعبه شما را لعنت می کند و می گوید لعنت خدا بر دروغگویان. شما با این این کارها خود را به باتلاقی انداختید که هرگز از آن بیرون نخواهید آمد و واقعیت این است که یا شیطان بر شما مسلط شده و دیوانه شده اید که در این صورت جامعه باید از دست شما نجات یابد و زندانی شوید و یا اینکه طبق عادت همیشگی خود در برابر پول های آل سعود شهادت باطل می دهید که در این صورت مایه ننگ علما و مؤمنان هستید و بعید نیست روزی هم گواهی دهید که خورشید آفریده آل سعود است نه آفریده خدا! که البته قدرت شما در دروغ پردازی فراوان است و در همین راستا بود که هنگامی که فرودگاه جده مورد حمله موشکی قرار گرفت ادعا کردید به مکه حمله شده در حالی که جده 65 کیلومتر با مکه فاصله دارد.

به جای این دروغ ها بیاید و توضیح دهید این فاجعه خونبار که در یمن و منطقه به راه انداخته اید چیست که از تمام جنایت های پیشین شما فجیع تر و شدیدتر است و باعث شده شما در ردیف امریکایی ها و اسرائیلی ها قرار بگیرید که خداوند شمارا خوار و ذلیل کند و من نمی دانم شما با چه انگیزه ای شهادت باطل دادید و ادعا کردید که جده همان مکه است؟ آیا شما گمان می کنید تمام عربستان حرمی است که هیچ جنبنده ای حق ندارد آسیبی به آن برساند، حتی اگر مسئولان عربستان به آن کشور حمله کرده باشند؟ سخن ما با شما این است که شما به شدت سقوط کرده و اسلام و قرآن را زیر پا گذاشته اید و از تمام ارزش ها و اخلاقیات فاصله گرفته اید.

اما حمله موشکی ما به فرودگاه جده به این خاطر است که شما تمام فرودگاه های ما را در یمن بمباران و تخریب کردید و ما نیز بر این اساس حق داریم تمام فرودگاه های شما را بمباران کنیم؛ چراکه خداوند متعال در قرآن کریم فرمود: «وهرکس به شما تجاوز کرد شما هم همانند ظلمی که به شما کرده به او پاسخ دهید» و فرمود: «السن بالسن و الجروح قصاص».

شکی نیست که شما در مقابل پول های آل سعود این گونه شهادت باطل دادید، اما اگر غیرت دینی و انسانی داشتید، عربستان را محکوم می کردید که مردان، زنان و کودکان یمن را کشتار کرد و تمام زیرساخت ها، ساختمان ها، کارخانه ها، پل ها، مدارس و خانه های ما را تخریب کرد و اکنون ما حق داریم به شما بگوییم که با این شهادت باطل مورد خشم پیامبر(ص) و مؤمنان هستید.

اما در مورد ما باید بدانید که همچنان از دین و کرامت و اخلاق و میهن خود دفاع می کنیم و در این راه به خدا و هدایت حضرت محمد ایمان داریم و به قرآن عمل می کنیم و راهی که ما برای خود برگزیده ایم این است که با خدا زنده بمانیم و با خدا بمیریم و روز قیامت خدای متعال میان ما و شما حاکم خواهد بود و البته بعید هم نیست که عربستان بخواهد مکه را بمباران کند و مانند همیشه دروغ بگوید و بخواهد کشور دیگری را در این زمینه متهم کند.

حسبنا الله و نعم الوکیل

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha