چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی- جلسه با مسئولین شورای عالی حوزه

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که بین روحانیت و جوانان فاصله بیاندازند، لذا باید هوشیار باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر در نشستی با آیت الله سید محمد غرویعضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام والمسلمین نواب، مسئول دبیرخانه این شورا، در دفتر امام جمعه تاکستان، گفت: در حال حاضرمدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان با 135 طلبه در 9 پایه تحصیلی  فعال است، البته این مدرسه ظرفیت پذیرش جوانان علاقمند به تحصیل در حوزه را ندارد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه به اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که  بین روحانیت و جوانان فاصله بیاندازند، لذا باید هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از نهادهایی که می تواند یاری گر نسل جوان باشد و آنها را در مسیر درست راهنمایی کند، حوزه علمیه است.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: امروز باید تلاش کنیم که قر آن در متن زندگی مردم قرار گیرد و بیشتری با این کتاب آسمانی بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: معاونت پژوهش حوزه می تواند آیات و روایات مربوط به مسائل روز جامعه را جمع آوری و آنها را در اختیار طلاب و اساتید مدارس علمیه قرار دهد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    درکناردشمن خود بعضی ازمسوولین وبسیج پایگاهها خصوصا درمازندران روحانیون اگاه وولایتی را کنار زده اند