جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در پنجمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها/حجت الاسلام محمد حسن دانش

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گفت: اگر چه به نقش شهدای روحانی توجه شده است، اما نقش جانبازان این نهاد بزرگ مورد غفلت قرار گرفته و به همین منظور در حال انجام اقداماتی برای رفع این مشکل هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام محمد حسن دانش با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست  و دومین نمایشگاه مطبوعات با بیان این که فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کمتر از خود شهادت نیست، اظهار داشت: ما تاریخ شفاهی جنگ را از زبان رزمندگان گرفته تا به این وسیله فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین شهدا را به جامعه معرفی نماییم.

وی با بیان این که شناختن ابعاد مختلف زندگانی شهدای 8 سال دفاع مقدس فواید بسیار زیادی برای جامعه دارد، گفت: با شناساندن سبک زندگی شهدا می توانیم الگوهای درخور توجهی را به جوانان و دیگر اقشار جامعه معرفی کرده و از بروز بسیاری از مشکلات به این وسیله جلوگیری کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این که شهدا الگو های بی نظیری برای جامعه هستند گفت: در حال حاضر زندگانی شهدای شاخصی چون؛ شهید صیاد شیرازی، شهید بابایی و ... رابه صورت کتابچه ای اماده انتشار کرده ایم.

حجت الاسلام دانش در ادامه با بیان این که همگن می دانند که آمار شهدای روحانی دوران دفاع مقدس بیشترین آمار شهدا به نسبت دیگر اقشار جامعه بوده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه به نقش جانبازان روحانی کمتر پرداخته شده، در حالی که آمار جانبازان روحانی نیز همانند شهدایشان بیشتر از سایر اقشار است و ما در حال حاضر ابعاد مختلف زندگی آنان را مورد بررسی قرار داده، و در آینده نزدیک به صورت کتابچه هایی منتشر خواهیم کرد.

29/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha