جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبک زندگی قرآنی

حوزه/ حجت الاسلام هدایتی گفت: آموزش قرآن و درک مفاهیم حیات بخش آن و همچنین پذیرش دین، اعتقاد و عمل به آن انسان را از بسیاری انحرافات دور می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام ناصر هدایتی در مراسم افتتاح نخستین خانه قرآن در گلستان شهر بجنورد، هدف ار تأسیس خانه های قرآن شهری را آموزش عمومی کتاب خدا و تلاش برای انس بیشتر با مفاهیم و آموزه های قرآنی عنوان کرد.

وی، سستی اعتقادات دینی را عاملی مهم برای گرایش افراد به انحرافات اجتماعی دانست و افزود: آموزش قرآن و درک مفاهیم حیات بخش آن و همچنین پذیرش دین، اعتقاد و عمل به آن، انسان را از بسیاری انحرافات دور می‌کند.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: در این برهه حساس از زمان و لزوم تقویت مبانی دینی و معنوی و لزوم مداخله زود هنگام در پیشگیری از بحران‌های اجتماعی آتی، نقش‌ مهدهای کودک،خانه های قرآن شهری و روستایی، مدارس، دانشگاه‌ها در توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی، می‌بایست با جدیت و با اولویت بشتری پرداخته شود.

وی گفت: باید به قرآن اهمیت دهیم تا نوجوانان و جوانان به قرآن گرایش پیدا کنند چرا که خواندن و عمل به قرآن موجب کمال، سعادت و رستگاری جوامع است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد اظهار امیدواری کرد: با افتتاح خانه قرآن شهری نورالثقلین با تلاش مربیان فعالیتهای قرآنی در این شهر بیشتر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha