پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طب اسلامی

مسئول غرفه طب اسلامی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: به علت محدودیت زمانی که برای زائرین وجود دارد امکان و وقت بستری شدن وجود ندارد لذا باید از داروهای آماده طب اسلامی استفاده کرد که استفاده آن آسان و هم سریع است و میل مردم نیز به این داروها بیشتر بوده و زائرین احساس آرامش می کنند.

حجت الاسلام محمد رضا انصاری در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» گفت: با توجه به تنوع غذایی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی معمولا مزاج و سیستم گوارشی زائرین به هم ریخته و سه مشکل اساسی اعم از گلو درد، معده درد و تاول و زخم کف پا به وجود می آید که به همین خاطر داروهای طب اسلامی می تواند مشکل بسیاری از زائرین را در اسرع وقت برطرف نماید.

وی افزود: به علت محدودیت زمانی که برای زائرین وجود دارد امکان و وقت بستری شدن وجود ندارد لذا باید از داروهای آماده طب اسلامی استفاده کرد که هم استفاده آن آسان و هم سریع است و میل مردم نیز به این داروها بیشتر بوده و زائرین احساس آرامش می کنند.

مسئول غرفه طب اسلامی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطر نشان کرد: این داروها به صورت رایگان بوده و دستور العمل ها بر اساس دستورات و نسخه های اسلامی می باشد.

حجت الاسلام انصاری اظهار داشت: داروهای موجود در موکب آستان بیشتر در خصوص سرما خوردگی ، آنفولانزا، گلو درد، تب، تقویت سیستم ایمنی بدن، هضم کننده غذا، ایجاد اشتها، رفع حساسیت غذایی و داروهای تاول و زخم پا می باشد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha