دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن کلام اسلامی حوزه با آیت الله اعرافی

حوزه/ عضو هیئت‌مدیره انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌هایی که انجمن کلام می‌تواند در آن به‌خوبی فعالیت کند بحث مشاوره در پایان‌نامه ها است، گفت: اگر از انجمن‌های علمی حمایت شود با توجه به اساتیدی که دارند می‌توانند این خلأ را در حوزه پر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمی قیومی در دیدار اعضای هیئت‌مدیره انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه با آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگ حوزه بحث استاد راهنما و مشاوره در پایان‌نامه‌ها است، گفت: ما استاد راهنما و مشاور برای بحث پایان‌نامه قرار داده‌ایم ولی کسی که طلاب را راهنمایی کند که از این اساتید استفاده کنند به‌صورت یک حلقه مفقوده است.

وی با اشاره به اینکه مراجعات بسیاری برای گرفتن مشورت داریم ولی واقعاً کسی نیست که به آنها مشاوره دهد گفت: دانشگاه‌ها دارای اساتید مشاور هستند که علاوه بر تدریس می‌تواند مشکلات پژوهشی و علمی دانشجو را حل کند، ولی در حوزه این بحث به‌صورت تعریف شده وجود ندارد و از این موضوع رنج می‌برد.

عضو هیئت‌مدیره انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه بیان کرد: گاهی دیده شده است که طلبه‌ای 20 بار موضوع پایان‌نامه‌اش به این دلیل که کسی از ابتدا به او نگفته چگونه و با چه استادی موضوع ارائه کند رد شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌هایی که انجمن کلام می‌تواند در آن به‌خوبی فعالیت کند بحث پایان‌نامه است گفت: اگر از انجمن‌های علمی حمایت شود با توجه به اساتیدی که دارند می‌توانند این خلأ را در حوزه پر کنند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha