شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور روحانیون شیعه و سنی در پیاده روی اربعین

حوزه / مدیرحوزه علمیه کاشان ازحضور و فعالیت تبلیغی بیش از یک هزارنفر ازمدیران ، اساتید و طلاب مدرسه های علمیه کاشان در پیاده روی اربعین حسینی خبرداد .

حجت الاسلام منصور فرجی  درحاشیه اعزام کاروان طلاب  مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی (ره ) به پیاده روی اربعین حسینی،درگفتگوبا خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان ، ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی ، با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 600 نفر از اساتید و طلاب کاشان به صورت گروهی به منظور شرکت درپیاده روی اربعین حسینی عازم کربلای معلا شده اند . گفت : پیش بینی می شود تا چند روز آینده بیش از 400 نفردیگر از اساتید و طلاب حوزه های علمیه کاشان در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه  حضور اساتید و طلاب کاشان درپیاده روی اربعین حسینی سال به سال روبه افزایش است . یاد آورشد  : قطعا طلاب کاشان به عنوان قطره ای ازجمعیت عظیم پیاده روی اربعین حسینی به نمایندگی از روحانیون و دیگر طلاب پیام اسیتکبارستیزی خود را به گوش جهانیان  خواهند رساند.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی با بیان اینکه کاشان از قدیم الایام تاکنون به عنوان ام القراء شیعه در استکبار ستیزی زبان زد خاص وعام بوده  است گفت : امیدواریم  اساتید و طلاب در این سفر معنوی هم با شعار پایداری شیعه ، ضمن اینکه بتوانند پیام آوران خوبی برای جهان اسلام باشند ، پس از برشگت نیز با کسب  تجارب ارزنده معنوی قوی تراز قبل با اجرای برنامه های بهتر درتمام صحنه ها بدرخشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha